środa, 10 lipca 2013

The Versatile Blogger




Chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować Marcie KFumi Yamato, nawiedzonejMaknae Star Hirze, Mia 18, Deeler i Ummie, Levi i Heli-chan za nominację do The Versatilie Blogger. *.* Jesteście kochane i naprawdę doceniam, że mój blog znalazł się wśród Waszej ulubionej piętnastki. W końcu poczułam się potrzebna na naszym pięknym świecie i mam normalnie ochotę poskakać sobie pod sam sufit z tego szczęścia..^^ W przeszłości, kiedy nawet nie sądziłam, że kiedyś będę mieć własnego bloga, wielokrotnie natknęłam się na tą nagrodę i dzięki niej poznałam masę fantastycznych stron. Nie spodziewałam, że kiedyś spotka mnie ten sam zaszczyt. :) Na koniec, jeszcze raz chciałabym powiedzieć: dziękuję, than you, danke, arigato and I love you very much, Marta K,  Fumi YamatonawiedzonaMaknae Star, Hira, Mia 18, Deeler i Umma, Levi i Hela-chan <3




Zasady:

1. Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu [to zdjęcie u góry]
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów o mnie:

1. Często zachowuję się jak kobieta w ciąży, pomimo że nie wcale nie spodziewam się dziecka. :P Nieraz miałam różne zachcianki i po prostu nie spocznę, póki nie zjem tego, na co mam ochotę. Najlepsze jest to, że często ciągnie mnie na rzeczy, które jeszcze dnia poprzedniego w ogóle mi nie smakowały. Ponad to, mam zmiany nastroju gorsze od przeciętnej baby w ciąży. Podsumowywując, współczuję swojemu otoczeniu, gdybym kiedyś faktycznie spodziewała się dziecka. xD
2. Nienawidzę ślimaków. Mam na nie jakąś fobię. Jak byłam mniejsza to stałam przed takim i nie potrafiłam go ominąć.
3. Jestem okropnie wyczulona na krzywdzenie zwierząt. Najchętniej powiesiłabym tych wszystkich pseudo właścicieli za jaja na widok publiczny i zrobiła im dokładnie to samo,co oni wyczyniali z swoimi "pupilami".
4. Kocham chodzić do fryzjera. Nie wytrzymuję długo bez choćby małej zmiany fryzury. Raz mam grzywkę prostą, raz na ukos, później ją zapuszczam, tylko po to by z powrotem ściąć jak trochę podrośnie.
5. Jeszcze 3 punkty, a ja już mam problem... Hmm...Lustro przypomina mi o mojej miłości do sporych dekoltów.^^ Po prostu czuję się w nich wygodniej i swobodniej. 
6. Moją dominującą cechą jest lenistwo. Jak się mnie nie zmusi, to z własnej woli nic nie zrobię. :P Tyczy się to również pisania fików, ale na szczęście mam moją kochaną unni, która próbuje mnie do tego zagonić (z różnym skutkiem).
7. W wolnych chwilach (tak, leniuchowanie pochłania ogrom czasu) uwielbiam jeździć samochodem. Kocham moje autko całym serduszkiem. <3


Nominowane blogi:

11. http://in-love-dreams.blogspot.com/ (coś mi się wydaje, że nie można było nominować bloga, który cię nominował, ale jako, że teraz nie widziałam tej informacji, a i tak była ona niezwykle głupia, to się spektakularnie zbuntuję :P)

Doskonale zdaję sobie sprawę, że część tych blogów otrzymała już liczne nominację i to kilka miesięcy temu, ale jako że wtedy nie miałam jeszcze własnego bloga, to mogę nadrobić to dopiero teraz. 
Niemniej jednak chciałabym właśnie poprzez te nominację pokazać, że doceniam waszą pracę i mam nadzieję, że mimo lekkiego opóźnienia sprawi Wam to odrobinę radości.^^ W końcu lepiej późno niż wcale.

43 komentarze:

  1. Nie ma za co <3 ^^ Sama widząc komentarz, że zostałam nominowana zaczęłam zacieszać przez dobre pół godziny, dostałam stresa i zrobiłam się chwilowo nadpobudliwa XD Boże... czasem przerażam sam siebie keke XD A tak na marginesie to dodam może dziś lub jutro II część KeyTae, wieć zapraszam jakby co... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WoW! Już nie mogę się doczekać. Na pewno zaglądnę.^^

      Usuń
  2. Dziękuję Ci za nominację i oczywiście nie szkodzi, że jest spóźniona, bo każda cieszy tak samo *.*
    oczywiście cały czas aktualizuję mój post o Versatile i ty oczywiście już dołączyłaś do grona tych, którym dziękuję z całego serca <3
    http://opowiadania-kuroshitsuji.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html
    Jeszcze raz dziękuję~~~ *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za takie wspaniałe fiki.^^

      Usuń
    2. Dat (moze tak byc? ^^;;) przesadzasz :p

      Usuń
    3. Hehe. :) Nie bądź taka skromna.^^ Dat brzmi ciekawie. Takie zdrobnienia nikt mi jeszcze nie wymyślił, więc jesteś pierwsza.^^ No i jasne, że może być.

      Usuń
    4. W takim razie Dat bdsz tylko dla mnie ^^ *szczerzy sie*
      Skoro nie moge pomarudzić to powiedz mi dlaczego uważasz, że moje ff jest dobre, wtedy bd starać się wzmocnić te... punkty czy coś ;)

      Usuń
    5. Tak, będziesz jedyną. :D
      Trudno mi powiedzieć czemu. Bardzo przyjemnie się je czyta. Niektóre fiki są pisane w taki sposób, że muszę po dwa razy wracać do fragmentu wyżej by wiedzieć kto co powiedział. Dodatkowo te błędy... Wystarczy raz przeczytać fika przed wstawieniem i byłoby znacznie lepiej. Nie zwracam uwagi na jakieś szczegóły, tylko niektóre błędy aż biją po oczach. Twój styl jest naprawdę przyjemny i po prostu chce się to czytać.^^
      Do tego praktycznie przez cały czas mam banana na ustach.^^ Właśnie jestem w trakcie czytania nowego rozdziału (niestety przez brak czasu skończę pewnie dopiero wieczorem i wtedy też zostawię komentarz) i już miałam pełny zaciesz. Nawet postacie poboczne, takie jak przyjaciele Taemina są niezwykłe. Spokojnie można by z nich zrobić głównych bohaterów.^^
      Twoje opowiadanie jest również idealne na rozluźnienie. Nie muszę zastanawiać się nad jakąś super skomplikowaną fabułą, tylko mogę zwyczajnie cieszyć się czytaniem. Tylko nie zrozum mnie źle. To trochę zabrzmiało jakbyś nie prowadziła fabuły, a przecież to brednia. Wydaje mi si, że kojarzysz Badass. Przy nim muszę cały czas myśleć. Analizuję sobie sobie sceny,zastanawiam się nad rozwinięciem. Do tego sama fabuła jest taka cięższa. Oczywiście to świetny fik, ale Twój jest po prostu przyjemny i lekki. I zdecydowanie rozwala mnie humor. Kocham się śmiać, a dzięki Tobie mam do tego sporo okazji.^^
      Do tego dochodzą również super paringi. Moje wiecznie kochane JongKey i na szczęście OnTae, a nie 2Min. Oczywiście charaktery samych bohaterów też są ważne. Kocham tego zbuntowanego Taemina i sama doskonale go rozumiem. Też lubię się tak czasem pobuntować, choćby dla zasady. :P
      Ja po prostu kocham te fiki za wszystko.^^ Wieczorkiem na pewno będziesz mogła przeczytać dalszą część mojego podziwiania Twojej pracy.^^ Chciałabym móc już teraz przeczytać nowy rozdział, no ale niestety... Chlip :'(

      Usuń
    6. Jejku *.*
      Oczywiście, że kojarzę Badass (jedno z moich ulubionych) i w sumie masz rację, jest ciut ciężkie, ale ja osobiście kocham takie klimaty i ciągle mnie na nie znosi :p
      Ach, jak mi teraz cieplutko na sercu *.*
      Nawet sobie nie zdawał sprawy, że przy moich ff można się pośmiać ^^ to dobrze, bo humor jest najważniejszy, nie Dat? ;)
      Cieszę się, że lubisz to czytać ^^
      Nie przrjmuj się komentarzem ;) to nie zając, nie ucieknie, a mnie przynajmniej potrzymasz w napięciu :D

      Usuń
    7. Ja też uwielbiam Badass. Jest na mojej liście top 5 (albo 10, nie pamiętam :P).^^ O klimatach, które lubię, możesz soboe poczytać w komentarzu pod 18 rozdziałem. :P Uch... Dobrze, że nie wiesz gdzie mieszkam, to nie będziesz mogła zadzwonić do psychiatryka. Może i by mi się przydał, ale i tak się nie wybieram. Poza tym, w takich miejscach nie można pisać i czytać fików, a to byłaby dla mnie kara śmierci. :P
      Ja nie lubię trzymać w napięciu, bo w konsekwencji mogę zapomnieć o napisaniu czegokolwiek. Tym razem jednak nie zapomniałam, a wręcz przeciwnie. Czeka na Ciebię dosyć spory referat, ale pamiętaj: biały kaftan to nie dla mnie. Jak już to załatw różowy, albo turkusowy. :D

      Usuń
    8. oj czytałam... powiem ci tak, gdyby to było inne opo (a nie słodka "Fantazja") to prawdopodobnie wyglądałoby to tak, jak sb wymarzyłaś :P ale cóż, chcę utrzymać tego angsta we fluffowym klimacie soł tak wyszło ;)
      Wcale bym cie w kaftan nie zakuła xD czy jakoś tak...

      Usuń
    9. Tak sobie tylko gadałam. :P Dobrze wiesz, że kocham tego fluffa. <3 A scenka gwałtu... Liczę na bardziej rozbudowana w przyszłości. *.* Na pewno znajdzie się jeszcze sporo okazji na jej napisanie.^^

      P.S. Sformułowania typu "Twoje komentarze są mega i kocham Twój słowotok <3 " jedynie prowokują mnie do napisania jeszcze dłuższego komentarza, więc na twoim miejscu bym uważała. W takim tempie to za niedługo będziesz otrzymywać same referaty.^^ Miałam o tym wspomnieć przy pod 18 rozdziałem, ale zapomniałam. :P Ta skleroza jest okropna, ale gdyby nie ona, to komentarze przyjmowałyby monstrualne rozdziały. :P

      P.S.2 Cieszę się, że nie chcesz zakuć mnie w ten kaftan.^^ Tyle fików by mnie ominęło. :P

      Usuń
    10. Ale ja lubię długie komentarze :D
      Spoko, kiedyś napisze One shota z gwałtem specjalnie dla Ciebie :D
      Dat~~ kiedy planujesz dodać kolejny rozdział? ^^
      Mam nadzieję, że przed urodzinami Taesia, bo wiesz... wylatuje do Egiiptu świętować urodzinki z moim mężem hahhahahahhahaha (seryjnie, śniło mi się, że spotkałam w Egipcie SHINee) :P

      Usuń
    11. Realy??? Yuuuuupiiiiii! Cieszę się jak dwulatek. *.* No tylko powód trochę inny. :P No ale gwałty są świetnym motywem do fików. Jak ja je uwielbiam. *.*
      Rozdział jest w połowie napisany, ale teraz potrzebuję kopa w tyłek by go dokończyć. Może dzisiaj w końcu uda mi się za to wziąć. W każdym razie na pewno pojawi się przed urodzinkami, a najprawdopodobniej w ten weekend.^^
      Wow. Egipt. Zawsze chciałam pojechać do tego kraju. Od małego jarałam się piramidami i faraonami. *.* Będziesz mogła zobaczyć tyle fantastycznych rzeczy i będziesz mogła wylegiwać się na słonecznej plaży. xD Zazdroszczę normalnie, ale w te wakacje muszę zadowolić się weekendem nad morzem z koleżankami.^^ Życzę świetnej zabawy, a jakbyś miała jakieś ładne zdjęcie piramid, to zawsze możesz się pochwalić.^^
      Sny to masz genialne.^^ To okropne, że mi nic się nie śni... Też bym chciała zobaczyć mężusia Key, choćby i w śnie.

      Usuń
    12. Z tym Egiptem to nie tak kolorowo ;) Tak naprawdę nie leżysz na plaży tylko nad basenem xD Jadę już chyba 5ty raz i praktycznie ciągle siedzę w hotelu :P Nie odważyłam się jechać do Kairu po tym jak w Turcji w Pamukkale się przegrzałam i musiałam to odchorować. Temperatura jest naprawdę znośna jedynie, gdy przy basenie masz bar z sokami, a basen kilka kroków od leżaka. xD
      Co do snów to wróciły mi dzięki SHINee xD Raz śniło mi się, że poznałam ich na koncercie w Korei (wygrałam bilet >.<) i gadaliśmy na czymś podobnym do Skype :P Potem przyjechali urządzić mi 18stke i Key mnie na nią ubierał, a na imprezie uczyłam ich pić "po polsku" hahaha długo nie wytzrymali... a Tae lepił się do mnie jak żelki <3 hahahah

      Usuń
    13. Na serio? To szkoda... Tak nudno cały czas siedzieć w hotelu, chociaż w sumie... Jak byłam w Grecji to też wolałam basen przy hotelu, niż leźć na jakąś kamienistą plażę. Pomijam, że sam hotel był na skale i trzeba było schodzić po niekończących się schodach (a to nie na moją kondycję :P). Najfajniej to było na wyspie trędowatych. xD W sensie dawniej ich tam izolowano. :P Jak tak teraz myślę, to już wtedy jarałam się dziwnymi rzeczami. :P
      No ale wiadomo, na przegrzanie trzeba uważać w takich krajach.
      Mi niestety nie wróciły... Key cię ubierał? Wow. Ja z chęcią pomogłabym mu się ubrać. :P A później Jongowi, tylko z kategorycznym zakazem zakładania koszulki. :P Taka 18stka to jedynie w snach.^^ To byłby mój najpiękniejszy sen w życiu.^^ Nauka picia po polsku? Czyli butelka czystej na osobę? :P Ja też bym odpadła. :P Chociaż wódka to jedyny alkohol, który mogę wypić w czystej postaci. Tylko, że niezbyt chętnie. :P Zdecydowanie wole kolorowe drinki, albo chociaż wódkę z sokiem z limetek. W tej formie to mogę wypić pół butelki. Całej wżyciu nie próbowałam. :P No ale najlepsza to jest chyba mieszanka czerwonego tymbarku, czerwonego wina i wódki. :P Wiem, że się nie miesza, no ale widać mam złe wzorce. :P Czemu ja się rozgadałam o piciu... Jak dostane słowotok, to kaplica normalnie...
      Lepiący się Taeś musiał być przesłodziutki.^^ Ja też takiego chce.^^

      Usuń
    14. baseny rządzą, a dziwne upodobania są fajne, bo są... dziwne xD
      Ja się nie będę rozwodzić o moich możliwościach xD Nie będę tutaj ludzi demoralizować >.< O takich rzeczach to na priv hahaha
      *przesyła senne wyobrażenia Taemina* teraz już masz ^^ :P

      Usuń
    15. Yaoistek nie da się zdemoralizować. :P
      Thx za przesłanie wyobrażenie Tae.^^ Już widzę oślepiającą swym blaskiem postać,zmierzającą w moim kierunku.^^

      Usuń
  3. Ha, dziękuję za nominację <3 W sumie nie spodziewałam się, że jeszcze ktoś mnie nominuje o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i sama też cię nominowałam ~!

      Usuń
    2. Dziękuję. *.* Cieszę się, że mogłam zaskoczyć Cię tą nominacją.^^

      Usuń
  4. Z racji tego, że Versatille Blogger przeżywa swoją drugą młodość, a ja dostałam masę nowych nominacji, pozwalam sobie na złamanie zasad i dodanie kilku dodatkowych nominacji ( w tym Twojej ;P)
    Więcej informacji tu:

    http://opowiadania-kuroshitsuji.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i niemal kwiczę ze szczęścia. :P Czuję się po prostu mega happy. xD
      Jesteś kochana, maknae. <3

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie Dat~~ ^^

      Usuń
  5. Czuję się zaszczycona, że o mnie wspomniałaś w swoich siedmiu faktach. *o*
    Chyba że chodzi o jakąś inną siostrę, której nie znam... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że nie znasz. Mówiłam o mojej starszej bliźniaczce, siostrzyczko. :P

      Usuń
    2. Jeszcze starszej? Więcej niż 4 dni różnicy?

      Usuń
    3. Nie, dokładnie 4 dni starszej. :P Na serio myślisz, że bym się z kimś zakumplowała i ty byś o tym nie wiedziała? To jest nie możliwe, siostra. :P

      Usuń
    4. Swoją drogą to ciekawe, jaki jest najdłuższy rekord w czasie rodzenia bliźniaków...

      Usuń
    5. A co? Planujesz rodzić bliźniaki? :P

      Usuń
  6. *jara się, bo mówią o jej opowiadaniu* XD Borze zielony, ale mi poprawiłyście humor. ;-;

    Ale bardziej istotna sprawa. Dziękuję za nominację. <3 To wieeele dla mnie znaczy, bo, jak już wspominałam, jesteś jedną z moich ulubionych autorek, a dostać od kogoś takiego nominację... OMO. Moje ego niebezpiecznie rośnie, ale jakoś je stłamszę~

    Też cię nominuję! Chociaż postanowiłam, że nie wezmę już udziału, to Tobie się należy jak najbardziej. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy kochają twoje opowiadania i rozmawiają o nich nawet nie na twoim blogu. <3 Poprawianie humoru to dla nas przyjemność.^^ Co prawda odzywam się za maknae, ale wydaje mi się, że się ze mną zgodzi. Szczególnie jeśli chodzi o badass. *.*

      I niech ci to ego rośnie, bo sobie zasłużyło.^^ Znowu sprawiam ci radość?^^ Jakiś dzień radości się szykuje, ale nawet nie wiesz jaką frajdę, sprawia mi takie uszczęśliwianie innych. :)

      W takim razie szczególnie dziękuję za nominacje. :3 Moje ego właśnie urosło od tych komentarzy, ale ja nie mam zamiaru go stłamsić. Niech się naje na zdrowie, skoro mam tak cudowne czytelniczki, które go notorycznie dokarmiają. Tabliczki "Nie dokarmiać ego" też nie mam zamiaru wywieszać, więc nie zapowiadają się ciężkie czasy dla niego.

      Na serio nie wiesz jaką radochę sprawiło mi poprawienie ci humoru.^^ Mogę się tym zajmować 24/7/ xD

      Usuń
    2. Really? Szczerze, to nie widziałam. Albo po prostu nie szukam. xD Tak czy siak, dziękuję. Ego też dziękuje i się cieszy, i rośnie, za posiłek też jest wdzięczne. :D

      Yeeeeep, znowu! Weź, bo się zarumienię~ Haha, w sumie całkiem dobre podejście! :D Niech Ci na zdrowie pójdzie, byleby nie uderzyło do głowy. c:

      Usuń
    3. Moje ego jest tak wychudzone, że do głowy, to jeszcze długo mi nie dosięgnie. :P

      Berenika się rumieni? Hoho. Już sobie wyobrażam taką zawstydzoną yaoistkę. :P Tylko nie próbuj przebić Taesia, bo popadniesz w jakąś depresję. :P

      Usuń
    4. Hahahaha, to dobrze, chyba. :DD
      Taak, Berenika czasem się rumieni~ Najczęściej jak jest zła, ale zdarzają się niekiedy wyjątki. :pp Taesia nie da się przebić, to byłby tylko znojny trud. :p

      Usuń
    5. Nasz maknae to chyba najsłodsza istota na tym świecie (o ile jest z tego świata w co coraz częściej wątpię), więc po prostu nie ma szans by wyjść lepiej od niego. No ale on to chyba na serio nie jest człowiekiem. Z takim wyglądem i jeszcze pracuje chyba 24/7. On jest z nich najbadrdziej aktywny, więc nie wiem czym on żyje. Chyba miłością. :P Tylko pytanie do kogo. :)

      Usuń
  7. Nominowałam cię do "The Versalite Blogger" ----> http://beststory-hira.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html
    I dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz wreszcie mam chwilkę, żeby podziękować <3
    A więc bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję ;3
    Nawet nie wiesz jaką sprawiłaś mi radość ;D Zwłaszcza, że jak zakładałam bloga to nie myślałam, że ktoś będzie to czytał ^.^
    No i nie spodziewałam się żadnej nominacji.
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i to czytelnicy powinni dziękować Ci za opowiadania.^^
      W związku z tym to ja dziękuję.^^
      Ja też nie sądziłam, że ktoś zainteresuje się moimi opowiadaniami, ale teraz widzę, że yaoistki to wspaniała rodzina.^^

      Usuń
    2. Tak yaoistki są cudowne xd
      Miło słyszeć/ czytać. Zwłaszcza, że ostatnio gdy czytam swoje wypociny to mam wrażenie, że nikt nie ma za co dziękować ^^"

      Usuń
    3. Ja tam je lubię i czekam na kolejne.^^

      Usuń