środa, 28 sierpnia 2013

Liebster Award (bez nominacji)

Bardzo dziękuję za wszystkie nominację.^^ Cieszę się, że doceniacie mojego bloga. To naprawdę wiele dla mnie znaczy, dlatego z przyjemnością odpowiem na wasze pytania. Zdecydowałam się jednak nie nominować żadnych blogów, ponieważ Liebster Award było popularne jakiś czas temu i nie chcę ponownie zasypywać autorów starszych blogów pytaniami, ponieważ odpowiadali na nie już dawno temu.

Podkreślam jednak, że niezwykle miło jest zobaczyć, że inne autorki doceniają moją pracę. To właśnie Wasze wsparcie motywuje mnie do dalszego pisania. Teraz nie dość, że mogę czytać cudowne komentarze, to jeszcze dostałam tyle nominacji, świadczących o miłości do Born to be wild. *.* Marta KHajin LeeAva LeeRitsu Senpai, jesteście kochane i ściskam Was z całego serca. Jeszcze raz dziękuję. <3

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Odpowiedzi:

1. Długo już interesujesz się k-pop i ogólnie Azją?
Dokładnie nie pamiętam, ale możliwe, że będą już 2-3 lata (skleroza nie boli).
2. Najgorsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Najgorsza? O, wiem. Jakiś czas temu udało mi się zrobić naprawdę ohydną jajecznicę. Do teraz nie wiem jakim cudem ją zjadłam. :P Chyba nie o to chodziło w tym pytaniu, ale to jako jedynie (i pierwsze) przyszło mi do głowy.^^ Wybacz...
3. Czy zaufałabyś osobie, która Cię raz zdradziła?
To jest ciężkie pytania, ale myślę, że nie. Dosyć łatwo uginam się pod wpływem innych ludzi, więc po przeprosinach i prośbie o wybaczenie, pewnie nie wiedziałabym jak odmówić i nadal z nim była. To jednak nie znaczy, że na powrót obdarzyłabym go zaufaniem. Jestem osobą niezwykle pamiętliwą, więc pewnie trudno byłoby mi usunąć z pamięci jego zdradę i przejść z tym do porządku dziennego.
4. Zastanawiałaś się kiedyś, jak to jest być płcią przeciwną?
Hehhee.^^ Zastanawiałam się jak to byłoby beznadziejnie nie móc wykiwać się od wf z powodu okresu. :P Doszłam do wniosku, że nigdy nie chciałabym być chłopakiem, bo jednak te kilka lekcji w miesiącu jest tego wartych.^^ Współczuję im, ale jednocześnie nie rozumiem, bo wydają się być szczęśliwi biegając po boisku za piłką, kiedy leje się z nich pot... Blee...
5. Z czym wiążesz swoja przyszłość?
To jest proste.^^ Kocham dzieci i chciałabym pracować w przedszkolu. *.* Zresztą zamierzam to zrealizować i właśnie dlatego wybieram się na pedagogikę.^^
6. Gdybyś miała możliwość wypowiedzenia trzech życzeń które by się spełniły, jakie one by były?
Wiedziałam, że w końcu skończą się te proste pytania i przyjdzie czas na myślenie... Może zacznę od tego, że nigdy nie chciałbym czuć się nieszczęśliwa. Do tego zaprzyjaźnić się z całym SHINee, a po trzecie mieć bogatego męża, żebym mogła jeździć do Korei na ich koncerty.^^
7. Czego nigdy nie zrobisz w życiu?
Nigdy nie zjem ślimaka. Wszystko tylko nie ślimaki. Nienawidzę ich...
8. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Nie. Istnieje tylko to, co można w jakiś sposób wytłumaczyć naukowo. Nawet jeśli sama tego nie zrozumiem. :P
9. Co robisz w wolnych chwilach prócz pisania?
Przeglądam nowe focie SHINee z koncertów, oglądam ich występy, jem słodycze, czytam monologi unni na czacie, ale przede wszystkim czytam inne fiki.^^
10. Gdyby robili program z jednym z k-pop' owych zespołów w którym wygrałabyś udział i musieliby się tobą opiekować, który by to był? 
Banał.^^ No jasne, że moje kochane SHINee. <3 Mogliby robić ze mną, co by chcieli. Tylko przypominam, że swoje dzieci trzeba tulić. *.* A Jongi chyba uwielbia dawać buziaki. *.*
11. Twoja największa fobia?
Już nawet o tym wspomniałam. ŚLIMAKI... Jak ja ich nienawidzę...  Ledwo mogę koło nich przejść na ulicy, a jak tylko usiądę, to zaczynają mnie atakować... Na serio! Już wlazły mi na torbę, a nawet do buta...

1. Co zobaczyłabyś, gdybyś mogła widzieć siebie za dziesięć lat?
Mam nadzieję, że zobaczyłabym szczęśliwą kobietę, która jest zadowolona ze swojego obecnego życia.  Czy jednak to zobaczę? Nie mam pojęcia, ale mimo wszystko tyle by mi wystarczyło.
2. Czy masz jakieś zdrobnienie imienia, lub ksywkę, której nie cierpisz? Jak tak, to jaką?
Nigdy nie miałam żadnej ksywki, ale nienawidzę, gdy woła się do mnie Kaśka. Kojarzy mi się to ze zdenerwowaną mama. :P
3. Jaki jest twój wymarzony prezent, którego nigdy nie dostałaś?
W sumie to nie mam takiego... W zeszłym roku dostałam płytę i koncert SHINee i w tym okresie właśnie to było moim marzeniem. Teraz nawet nie mam rzeczy, którą chciałabym mieć jakoś specjalnie. Chociaż inna płyta by uzupełnić kolekcję, by nie zawadziła.^^
4. Wyjeżdżasz na wakacje, gdzie tylko zechcesz - gdzie?
A można powiedzieć, że dookoła świata? :P Wtedy zwiedziłabym naprawdę wiele wspaniałych krajów. *.* Moim największym marzeniem jest jednak Egipt, ale niestety teraz nie panuje tam zbyt wycieczkowy klimat... Jeśli już nie mogłabym tam jechać by zobaczyć piramidy, świątynie itp, to wybrałabym nigdy nie chodzące spać miasto w stylu Paryża, Londynu, albo Nowego Jorku.
5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Kurczak w chrupiącej panierce. *.*
6. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Na jakim?
Tylko na nerwach.:P
7. Jakiego artystę k-pop'owego uważasz za najzdolniejszego?
Będę tak nie obiektywna, że masakra, ale wybiorę mojego najukochańszego i najwspanialszego Key, który w końcu jest almighty i może wszystko.^^
8. Dlaczego zaczęłaś słuchać k-pop'u?
Przypadkiem zobaczyłam mv do Ring Ding Dong i natychmiastowo pokochałam w nim Key. Zaczęłam szukać więcej informacji o tym zespole, aż w końcu się wciągnęłam na dobre.^^
9. jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Ulubionych to ma kilka stron i nie dam rady wybrać jednej. Największy sentyment mam jednak do Ring Ding Dong, a o powodzie napisałam powyżej. Od jakiegoś czasu jestem zakochana w "1-4-3" Henry'ego, ale SHINee zawsze pozostanie na pierwszym miejscu.^^
10. Od kiedy blogujesz?
Od 18.05.2013 roku. Wcześniej jednak pisałam już jedno opowiadanie i umieszczałam na forum z fikami bl. Teraz jednak umieszczam wszystko na blogu.^^
11. Dokończ zdanie: Blaga założyłam, bo...
Bo chciałam sprawdzić jak wielu osobą spodobają się moje opowiadania i przekonać się, czy nie jestem zupełnym beztalenciem. 

1. Pierwszy kpop'owy boysband/girlsband poznany przez Ciebie ?
SHINee
2. Pierwszy bias w kpop'ie ? D:
Key i tak pozostało do teraz.^^
3. Ultimate bias ? ^^
Jak już wspomniałam, Key. <3
4. Ulubiona drama koreańska/japońska ?
Mary stayed aout all night
5. Gdybyś przez jeden dzień mogła być kimś innym, kim byś była i dlaczego ?
Pieskiem Key. :P Chciałabym, żeby mną też się tak zaopiekował jak swoimi pupilami, choćby i jeden dzień.^^
6. Jakie języki obce umiesz/uczysz się ?
Uczę się angielskiego i tylko ten język mam zamiar kontynuować. Teoretycznie 6 lat uczyłam się niemieckiego, ale zupełnie nic z niego nie umiem i nawet nie chcę umieć. :P
7. Największe marzenie ?
Zobaczysz na żywo SHINee, pójść na ich fan meeting, chwile porozmawiać i dostać osobisty autograf. *.*
8. Czego się najbardziej boisz ?
Ślimaków... Nienawidzę ich, obrzydzają mnie i mam na nie jakąś fobię. 
9. Jeden dzień z biasem czy tydzień z całym zespołem ? XD
Tydzień z zespołem.^^ Wtedy miałabym dla siebie nie tylko biasa Key, ale również pozostałą lśniącą czwórkę.^^
10. W której klasie teraz jesteś ? (O ile chodzisz do szkoły XD)
Właśnie skończyłam liceum i od października zaczynam studia.^^
11. Trzy ulubione kejpopowe zespoły ?
Tylko 3? A solowi artyści? No nic... Na pierwszym miejscu SHINee. <3 Na drugim Henry. Na trzecim EXO i NU'EST. Wyszły 3 zespoły i jeden solowy. :P    

Ritsu Senpai 
1. Ulubiony paring?
JongKey <3
2. Masz rodzeństwo?
Mam dwóch starszych braci, ale już od dawna ze mną nie mieszkają, więc w zasadzie jestem jedynaczką. :P Jeden jest starszy o 17, a drugi o 10 lat.^^
3. Wyobraź sobie, że możesz spędzić ze swoim biasem jeden dzień, co będziecie robić?
Po tym jak sięockne po nagłej utracie przytomności? Pewnie przez 3 godziny nie będę w stanie się odezwać. :P Chciałabym, żeby mi jak najwięcej o sobie opowiedział, spacerując po parku, albo idąc do parku rozrywki.^^ Chociaż Key nie lubi kolejek, więc bym się dostosowała. Myślę, że rozmowy podczas chodzenia po sklepach bardziej by mu odpowiadały, więc nie mam nic przeciwko.^^
4. Masz jakąś osobę, która razem z tobą słucha k-pop'u, interesuje się Azją?
Oczywiście.^^ Mam swoją unni. <3
5. Lubisz zawierać znajomości przez internet?
Myślę, że tak.^^ Z nikim innym tak luźno nie mogę pogadać na mega zboczone tematy z ff.^^ Tutaj naszczęście wszyscy mnie rozumieją i nie jestem jedynym zboczuszkiem.^^
6. Lubisz banany? (XD)
Uwielbiam. <3
7. Ulubione zwierzątko?
Psy, a szczególnie jeden o imieniu Belzebub.^^ W sumie to uwielbiam zwierzęta i mam bardzo miękkie serce w stosunku do nich. Często płaczę, jak słyszę, że któremuś dzieje się krzywda. :'(  Kocham je, ale sama nie chciałbym już żadnego mieć. :P
8. Co masz na tapecie w telefonie? ^^
Zdjęcie SHINee z Boys meet u. <3
9. O której zazwyczaj chodzisz spać?
Zależy o której muszę wstawać... Jeżeli bardzo wcześnie to staram się o 23, czyli w praktyce koło 24, a jeśli mogę pospać to koło 2, ale zawsze przed 3.
10. Ulubiona potrawa?
Kurczak. Zupełnie jak Onew.^^
11. Jaka była twoja reakcja na k-pop?        
Kiedy obejrzałam Ring Ding Dong od razu niemal zakochałam się w Key.^^ Można powiedzieć, że od początku pokochałam k-pop.^^

2 komentarze:

  1. Po pierwsze: twoja potrawa to kurczak tak jak u Onew xD
    Po drugie: twoją pierwszą usłyszaną piosenką tak jak moją, była Ring Ding Dong xD ja też mam sentyment :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Onew się zna na jedzeniu i wie co dobre.^^ Kurczaczek w każdej formie i o każdej porze dnia i nocy. :P
      Hihi.^^ W końcu RDD jest świetne, więc wiadomo, że przekonała nas do k-popu.^^

      Usuń